Mystery mailing onderzoek

Mystery mailing onderzoek

De prestaties van de online klantenservice worden steeds bepalender voor het imago van een organisatie. Hoe snel worden klantenmails beantwoord? Worden vragen per mail goed en volledig beantwoord? Worden klachten per mail accuraat in behandeling genomen? Krijgt de mailer het gevoel dat de klantenservice echt wil helpen, of is de klant slechts "een nummertje"?

Mystery mailing is een vorm van onderzoek die uitgebreid de kwaliteit van de online klantenservice onder de loep neemt aan de hand van mystery mails. Het onderzoeksbureau rapporteert wat de kwaliteit van de klantenservice is en draagt concrete verbeterpunten aan. Omdat uw medewerkers niet op de hoogte zijn, is de kwaliteit van de afhandeling van de zogenaamde mystery mails veelzeggend.

Via 4offertes.nl vraagt u eenvoudig vrijblijvende offertes aan bij vier onderzoeksbureaus die gespecialiseerd zijn in mystery mailing. Wees gelieve zo duidelijk mogelijk in uw opdrachtbeschrijving. Dat komt ten goede aan de kwaliteit van de offertes die u ontvangt.

Vraag direct gratis 4 offertes aan